Психологічна служба

Консультація для батьків першокласника

Дитячі страхи

План роботи практичного психолога на 2016-2017 н.р.

АДАПТАЦІЯ П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НАСТУПНОГО СТУПЕНЮ НАВЧАННЯ

ПОРАДИ БАТЬКАМ — ЯК ПІДГОТУВАТИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

Советы детей родителям

З метою організації та проведення профілактичної роботи з учнівською молоддю з питань попередження суїцидальних проявів у підлітковому середовищі в КЗ «ХС НВК» ХОР протягом березня 2017 року серед учнів середньої та старшої ланки практичним психологом Баул Н. А. проводиться індивідуальна робота (консультації, бесіди та заняття) з розвитку психосоціальної стійкості до стресових ситуацій різного походження і характеру.

В індивідуальній роботі з учнями використовуються набори асоціативних карток «Креатив -2» («Настрій, стани, емоції, почуття», «Життєві ситуації та кризи»), що дає можливість коректно виявити дітей, які відчувають самотність, ізольованість, переживають внутрішньоособистісні конфлікти, психологічні травми, непорозуміння в сім’ї або в колективі однолітків, наявність суїцидальних думок.

На заняттях використовуються вправи та методики, які дають можливість учням усвідомити свої почуття, прожити й прийняти їх, усвідомити цінність життя, знайти власні ресурси.

Організовано проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками учнів середньої та старшої ланки.

Проведення профілактичної роботи

з питань попередження суїцидальних проявів у підлітків

З метою організації та проведення профілактичної роботи з учнівською молоддю з питань попередження суїцидальних проявів у підлітковому середовищі в КЗ «ХС НВК» ХОР протягом лютого 2017 року серед учнів середньої та старшої ланки психологом Баул Н. А. проводяться групові тренінгові заняття з розвитку психосоціальної стійкості до можливих стресових ситуацій різного походження і характеру.

На заняттях використовуються вправи та ігри, що дають школярам можливість:

— краще розуміти себе, свої почуття, переживання, усвідомлювати власні цінності і бажання;

— вчитися виражати свої почуття і бажання так, щоб вони були зрозумілі для інших людей;

— успішно спілкуватися з однолітками  і дорослими, запобігати конфліктам;

— знімати емоційне напруження та нервове збудження.

При  потребі організовується робота груп зустрічей для батьків проблемних учнів  та проведення індивідуальних консультації з вчителями і батьками дітей із групи ризику.